Pages

fredag, oktober 16, 2009

Vagn.

idag inhandlades den äääntligen.. min lila brio race!
eller min och min.. är ju viras vagn..
men det är ju jag som mest ville ha den..
tror vira skulle vara glad att sitta i vilken vagn som helst..
dock kommer den här inte användas förens i vår..
då den är frammåtvänd och jag inte vill vända vira än.
dessutom inge bra då dom inte får någe skydd för vinden.

var dock tvungen att köpa den nu för att den lila slutar
att finnas kvar på nästa års race och jag ville ju ha en lila såå..
åhh va jag längta tills jag får köra vira i den. :)
ska bli så skönt att bli av med den otympliga Emmaljunga
som jag har nu och få lite mer smidighet när man kör runt. :)
dessutom att få köra en helt ny vagn.. som bara är min..
det är också en speciell känsla.. då allt vi nästan köpt vart begagnat.

Jag köpte dock också en lila sittdyna till min..
är lite för lila på den annars.. haha :D

3 kommentarer:

Louise sa...

Den har min kompis till hennes dotter på 10,5 månad och båda två (alla tre) älskar den! :D Så där har du nog gjort ett bra köp!

Denise sa...

åhhh, jag vill också ha en ny vagn!! SNygg va den!

Louise sa...

Tack för tipset om Babyproffsen! Ska hålla utkik om de gör en ny kampanj, eller ringer nog tom imorgon och hör efter! :)
Är ni nöjda med stolen då?