Pages

måndag, oktober 19, 2009

Överaskning.

när jag vaknade imorse och läste igenom mina bloggar..
så fick jag till min förvåning se när jag läste min
kära vän Bettans blogg att hon hade gjort ett namnsmycke
med viras namn som jag kommer få vilken dag som helst.
hur gullig är hon inte vara på en skala?! :D

nu väntar jag med spänning på att det ska dyka upp
i min brevlåda så jag får sätta det på mig..
vill du beställa ett rekommenderar jag att du går in på
hennes webshop och beställer ett! :)

2 kommentarer:

zandra sa...

Vilket fint halsband! :)

Jaha , så det måste vara samma fel också ? Just nu är det ju samma fel men även fler fel . Blir så treött på det bara .

Men hur är det om jag har fått felaktiga uppgifter då? Jag menar jag frågad om telefonen hade vissa funktioner och han sa ja men det stämmer ju inte . Jag har ju inte fått det som jag betalt för . Jag har ju visseligen inga bevis förutom att To var med så han hörde allt . Hur brukar dom ställa sig till det ? Tack så mkt för att du skrev o berätta =)

Charlotta- skrutten! sa...

Attans, där rök mitt förslag på ettårspresent till henne =(
Ajja, får tänka om. Ser fint ut =)