Pages

tisdag, oktober 13, 2009

Oootroligt.

allså det här är helt otroligt!!
vira sov från 19.20.. vid 23 gnällde hon för första gången..
men hon somnade om utan att man behövde gå in..
så skedde även kanske en 2 - 3 ggr till.

vid 4 ungefär gnällde hon lite längre än bara en nått enstaka gnäll..
och jag var på väg in flera gånger men..
det var bara gnäll inte så att hon var ledsen eller så.
så jag fick aldrig in.. när hon sen lät igen vid 5 då gick jag
faktiskt in efter bara ett nått läte och tog in henne i sängen.

där hon sen fick amma och sen sov vi till 8.
shit va utvilad jag känner mig just nu.. helt otroligt! :)

va har vi då gjort som gjorde denna stora förändring..
jo igår fick vira bara sova en gång på dagen..
och sen har vi flyttat in sängen till hennes rum. that's it!
hon hade inte ens nån napp att snutta på!

2 kommentarer:

Anna sa...

Du ser!!! Eget rum är nyckeln till mycket. Vad skönt att det funkade. =)

Denise sa...

Tyckte också att C sov bättre när hon fick eget rum. Dock har hon varit jobbig senaste månaden och vaknat mkt om nätterna. Vet ej vad det beror på. Va skönt att du får sova! Det gör dagarna så mkt bättre.