Pages

torsdag, oktober 01, 2009

Viktnedgång.

måste bara säga att nu har jag gått 4 veckor
utan att äta någe godis, fikabröd eller glass.
jag har gått ner 3.8kg.. nästan 1kg i veckan..
funderar starkt på att inte börja äta godis igen..
iaf ett litet tag till.. hehe :)

har inte gått ner till min delmåls vikt som är inskrivningsvikten..
allså den vikt jag hade när man skrev in sig i v.12(?)
nee det är en bit kvar till den...

men jag har gått ner till mindre än jag vägt sen vira kommit..
kanske inte är blir sånt jätte woow om man tänker hur
mycket jag behöver gå ner för att komma till min målvikt..
men ändå.. är himla nöjd att jag typ gått ner 1kg i veckan! :)
och egentligen enbart genom att sluta äta godis m.m.
för då kan jag ta till andra medel när jag börjar stanna! :)

xoxo.

3 kommentarer:

pethra sa...

Heja heja! :)

Mad sa...

Jag tycker det förtjänar ett WOWWOW! Fortsätt så! Tack för dina peppiga ord! =)

Louise Caroline sa...

Vad duktig du är! Både med viktnedgång och att kunna hålla dig ifrån sötsaker! :D Heja dig!