Pages

tisdag, oktober 06, 2009

MariaKyrkan.

idag bar det av till en ännu en Öppen förskola..
nämligen den i Lundby.. eller Maria Kyrkan.
dit promenerade jag.. vid "golden gate" bron så
stötte jag ihop med anna och Wilja från mammagruppen som
också skulle dit.. var kanske inte direkt en slump då
vi bestämt att vi skulle gå dit.. men iaf hehe. :)

vi väntade ett tag och efter ett tag kom även Helena och Leo.
så efter det lunkade vi oss bort mot Maria kyrkan.
i Maria Kyrkan var det fullt med små bebisar..
och sångstunden var helt okej.. speciellt roligt och annorlunda
var att i slutet tog föreståndaren fram som en fallskärm som
vi spände över barnen och sen förde upp och ner över dom..
vira blev lite kinkig i slutet så jag fick hoppa in under skynket
jag med men det var bara mysigt så det gjorde inget. :)

där stannade vi till nästan 12 innan jag och helena
traskade tillbaka.. vira ville knappt sova..
och då sov hon inget på vägen dit eller nått på ÖF.
hon var alltså vaken från lite innan 8 till 12..
mycket starkt jobbat för en bebis.

sen sov hon till en 14 när vi kom hem.. välbehövligt
då hon inte riktigt ville sova i natt och jag tillslut fick ta till bröstet..
för att hon äntligen skulle somna igår.
det är tur att man har den som sista utväg.. :)

idag la vi även ett bud på ett hus.
vi får se hur det går den här gången. :)

xoxo.

1 kommentarer:

Charlotta- skrutten! sa...

vad för hus!!!??? adress!