Pages

måndag, oktober 05, 2009

Underbarabarn.

jaa så har man varit på årets barnmässa..
höll ett tag på att inte komma iväg..
men tillslut efter lite om och men så for jag, lilian och Cissi..
vid en halv 12 var vi där ungefär och började gå runt där.

tyckte det var bättre än förra året..
dock vet jag inte om det var för att man får mer ut av det
nu när man har barn än när man var gravid.
köpte direkt ett par tofflor för 150:- och
5 par strumpor för 60:- i Vincents monter. :)

inte lång tid hittade vi till Little Fairys monter..
deras kläder har jag kollat in förut på nätet.
här köpte jag ett par strumpbyxor med halkskydd
på fötterna och knäna.. väldigt bra då jag letat efter såna. :)

mkt mer sen än gratisprover blev det inte..
fanns dock himla mkt fint och blir nog en trip nästa år. :)

samtidigt på Älvsjömässan var det även Villa&Hemmässa..
där gick vi också in en liten sväng och drog en vända..
gulligaste jag hittade där var dom här barnmöblerna..
men tyvärr lite dyrt för min plånbok. :)
men hur sött vore det in om vira hade en egen divansoffan. :)

xoxo.

2 kommentarer:

Charlotta- skrutten! sa...

Ingen egen design på vantarna. SÅ duktig är jag inte på att sticka =)

http://www.garnstudio.com/lang/se/visoppskrift.php?d_nr=103&d_id=25&lang=se

a_piece_of_me sa...

Ja visst var det super gulligt med möblerna till de små... de rosa var ju super fina =)

Tack för dagen :P