Pages

torsdag, oktober 29, 2009

Vunnet.

idag vann vi äntligen en budgivning på ett litet radhus! :)
så glad, så glad! på trumpan kommer vi bo!
blir skriva kontrakt imorn, inflytt i februari.

är ett radhus på 125kvm och 166kvm tomt.
helt lagom för oss då vi inte direkt är några tomtmänniskor..
utan det här är helt lagom för att vira ska kunna tulta runt.
och man ska kunna sitta ute på sommaren och grilla.
just nu är iofs tomten full med buskar och träd m.m.
men det ska vi kolla i sommar va som är bra och
resten kommer tas bort..
det som är bra är att allt det "tråkiga" är gjort..
nytt tak, ny panel, ny ytterdörr och isolerade förråd.

sen får vi se hur vi gör inomhus..
tror jag vill bo in det lite först så vi inte bara slänger upp
massa saker på en gång bara för saken skull..
men vi får väl se.. är ju en bit till februari. :)

9 kommentarer:

Bettie sa...

GRATTIS!! :) har du ingen lank tlll annonsen pa hemnet sa man kan kika lite mer?

pethra sa...

Härligt, grattis grattis! :)

Linda sa...

GRATTIS GRATTIS!!!
Jag kände det på mej!!!

Så himla roligt, och vad skönt att bara behöva bry sej om den roliga insidan!
Mycket inredning som snurrar i ditt huvud nu kan jag tänka mej!!
Det är ju sååå kul!!

kram

Mad sa...

Grattis! Gud va avis jag blir!!

Linda sa...

Tack!
Du är ju också jätteduktig, då har vi gått ner lika mycket unmgefär..

men jag misstänker att jag har ganska mycket mer kilon kvar än dej.. och att du har gått ner fortare än jag...

grattis till dej också!

Emma sa...

Vad roligt för er :)

Anna Högrelius sa...

Jättegrattis! Men för någon som mig som inte är från Eskilstuna - var ligger trumpan?

Martin sa...

Är det identiskt med Marie och Kristians?

Lilian sa...

Anna - Ett område i slagsta som man nog kan beskriva det som att ligga bakom MioMöbler vid västerleden.

Martin - nee helt identiskt är den inte då vi har ett "allrum" där uppe och dom har mer öppen planlösning på nedre plan.. men annars så. :)