Pages

måndag, oktober 19, 2009

Tält.

idag var jag först förbi hudkliniken där jag lämnade in
papprerna om hur det vart och använda en nya gele för munsår..
efter det ringde jag till marie för att se va hon
och ville gjorde och då dom inte hade nått speciellt planerat..
så åkte jag och vira dit för att leka lite. :)

var lite kul att nu blev inte vira bara sittandes när ville drog
iväg utan hon kunde följa efter.. även om att krypa inte
går fullt lika fort som att gå.. hehe :)

där fick jag äta god lunch med egen rullade köttbullar..
och vira sov sin lur i villes säng.. 1timma och en kvart blev det.
när ville sen ätit lunch.. var han lite rastlös och behövde gå ut..
jag hade tyvärr inte direkt tagit på vira några lekparkenkläder..
så det fick bli att gunga lite och sen drog vi iväg mot kjula.

där hämtade vi ett fint tält som vira fått av astrid..
lite strumpbyxor fick vi också med oss. :)
väl hemma så började jag på en gång sätta ihop tältet..
det var lite svettigt.. och när vira vill "hjälpa till"
så gick det inte direkt jätte mycket bättre.. :)
men tillslut så stod det där.. och det är så fint så!

xoxo.

1 kommentarer:

Linda sa...

Så mysigt hon har det med sitt tält!!