Pages

onsdag, mars 16, 2016

Blah.

Näst sista dagen och den var väldigt blah kan en säga då avsaknaden av ett bättre ord. Strömmen i Koh lanta var nere. Vilket gjorde att när en inte kan svalka av sig med AC blir en väldigt mör. Vi spenderade dock förmiddagen vid poolen och powernapen var svår att ha då som sagt AC:en inte var igång. Vilket gjorde att vi försökte få till luftgenomströmning av att ha bakdörren öppen på vårt rum samtidigt som vi hade spjällen öppna i fönstret. För att få lite korsdrag. Hjälpte föga kan jag meddela.

Allt var ju även tvunget att packas så det var i princip det vi gjorde. Eller P mest då jag verkligen är dålig på att packa. Skulle jag packa skulle jag nog vika det mesta först för att sen bara försöka trycka ner allt i en rul.

Vi åt vpr sista middag på Moon walk bar där vi spenderat mest tid. Fick se en sista solnedgång och barnen fick ta ett sista dopp i havet. När vi ätit klart gick vi ner och gick runt barfota i sanden och kollade på alla olika kräftor eller som syrran skulle sagt thailändska sniglar.

Imorgon måste vi checka ut och sen blir det att hänga vid poolen till 15.30 då våran transfer då tar oss till Krabi flygplats där planet går vid 20. I Bangkok har vi sedan en fyra timmars mellanlandning till 1.30 då vi flyfter mot Sverige.

På fredagmorgon kommer vi vara på svenskmark igen och nu börjar jag faktiskt längta efter vårt hem. Och allt vad hemma innebär med jobb och annat vardagsjox. Påminn mig om det om någon vecka. Haha!

0 kommentarer: