Pages

lördag, mars 12, 2016

Soft dag.

Dagen har nog varit vår softaste hittills. Poolhäng på förmiddagen och efter lunch så tog jag mig till stället där jag gjort mina senaste spa-behandlingar. Tänkte att jag skulle försöka förebygga flagande så jag tog en bodyscrub och den var riktig rivig, blev nästan orolig att alla "min färg" skulle försvinna. Efter fick jag en härlig massage och bytte färg på mina tånaglar från grisrosa till en soft corall.

Efteråt gick jag hem för att joina va jag trodde skulle vara en sovande familj, det var den inte alls. Efter lite kämpande fick vi dock till det. Men tillslut så sov vi en stund.

När vi vaknade så gick vi upp till hotellets andra pool som vi aldrig varit vid. Den var helt okej och de små övade på sina simfärdigheter. Vi var där till efter solnedgången och sen gick vira och P för att handla hem lördagsgodis och mat. Barnen åt nudlar och vi åt pizza på altanen.

Nu på kvällen har mitt ansikte blivit väldigt rött så har smörjt med aloe vera och hoppas det går ner tills imorgon. Tyckte inte ens jag var mycket i solen men men.. nya mindre soltimmar imorgon. 

0 kommentarer: