Pages

fredag, mars 11, 2016

Hydda.

Denna förmiddag så for vi iväg till ThaiCAT och åt frukost där så vi kunde få en liten hydda som de har vid stranden. Där var vi sen och badade samt softade i hyddan tills vi ätit lunch där. Sen åkte vi till vårt hotell där vi tog bort vanliga powernap. Vi har helt klart ordnat en rutin här borta.

Strax innan 17 körde vi lite eftermiddags poolhäng innan vi gick upp och sedan for iväg till Salandan. Där försökte jag kolla in glasögon men har så svårt att få till syntesterna nu för tiden. När jag inte har glasögon så ser jag inte så mkt dubbelt men suddigt på långt håll. När jag dock har glasögon ser jag bra på långt håll men då dubbelt. Får fixa det sen när jag kommer hem istället.

Vi kände inte att vi orkade komma på vart vi skulle äta i Salandan så vi åkte till Bajen för att äta Pizza istället. Dock blev det rätt sent innan vi fick mat så barnen hann bli smått tokiga. Efter gick vi hem till hotellet.

0 kommentarer: