Pages

tisdag, mars 15, 2016

Henna.

Vi började dagen vid vår nya favorit pool, synd att vi "hittade" den så sent. Eller så har vi tröttnat på den närmast oss. Hehe stora problem här!

Vi argumenterade om vi ska gå till stranden imorgon. Tror vi kom fram till att vi kör poolen. Så trött på sanden om jag ska vara ärlig då den trots vi duschar av hela familjen så är sanden ändå där överallt. Speciellt i sängen. Börjar kanske bli klar här ändå. Haha.

Bara så ni vet finns det dinosaurier här eller det är iaf vad de små säger om ödlorna som finns överallt. De är så fascinerade över dessa små dinosaurier. En dag var det en som dött och hängde på en av toalettdörrarna vid poolen och den skulle kollas på varje dag, flera gånger per dag och när den försvann var det ändå diskussionsämnet som skedde varje gång vi var vid poolen. Dinosaurien var borta. Det är såna små minnen som kommer finnas kvar när allt är över. Denna och vattenbalo!

Efter lunchen så försökte vi ta en powernap och då jag kvällen bokat in att göra en refill av mina naglar vid 15 hade jag inte mycket tid att powernappa på men såklart skulle både de små sova vid mig. Jag har aldrig varit ett fan av samsovning har ändå klarat det denna semester då jag ändå kunnat ha min plats. Detta gick inte idag då båda låg typ på mig så när jag skulle försöka smyga ur sängen som den smidiga elefant jag är väckte såklart båda vilket nog inte gjorde P superglad speciellt då jag drog till Saladan.

Naglarna fick sig en refill och jag har funderat på att göra en henna-tatuering och de hade det på menyn så jag slog till. Hennan blev toppen men refillen blev sådär. Men men. Fick mitt hår flätat i två utbakade flätor också. Funderar mer och mer på att klippa riktigt kort. Aldrig tyckt att jag haft huvudformen för det men kanske. Kan vara färgen i ansiktet som gör att huvudformen ser bättre ut nu. Men ja funderingarna går vidare.

När jag kom tillbaka var ingen hemma men då vagnen var borta förstod jag var det var och gick upp för killer-backen som jag tänkt jag skulle springa upp för mer än en gång som det endast blev en gång. Jaja nya tag när jag kommer hem!

Middagen åkte vi till ett tips som jag fått online Malandee. Där åt jag snapper. Riktigt god. Sen får vi hem för P laddat hem SATC-filmen åt mig. Det är kärlek. ♡

0 kommentarer: