Pages

onsdag, mars 02, 2016

Minus.

Även solen kan ha sina fläckar och på såvis har även paradiset sina minus. Men handlar främst om där vi bor då jag på natten inte kunde sova på grund av voffande och på morgonen överröstes vi av kuckelikuande. Jag är inget fan av ljud när jag ska sova.

Men livet går vidare och därför gick vi mot frukost, dock åt alla i vårt sällskap på olika ställen. Vi sammanstrålade efter för att boka resan hem från Lipe och fick då veta till vår besvikelse att det endast går en färja på morgonen till Lanta. Vilket gör att vi missar en dag vi hade tänkt spendera här. Men men inte mycket att göra.

Dagen spenderades sen hela dagen på stranden där Natta och Vira kunde ta sina powernaps på stranden. Jag tog mig en massage också. Sen bestämde vi oss för att ta oss via båt-taxi till en strand på en annan ö över sundet där vi spenderade två timmar. Bella somnade på den korta båtturen dit och  sov typ igenom hela vistelsen där.

Idag skapades för första gången också en vit bikini på min kropp. Vi får se om den försvinner om några dagar.

Kvällen spenderades på Walking Street och sen åt vi på en bbq-restaurang. Sen blev det glass och tuk-tuk hem. Vi hoppas denna natt blir bättre för jag är toktrött.

0 kommentarer: