Pages

fredag, mars 11, 2016

Kvällsdopp.

Startade morgonen med en skön sovmorgon och sen fortsatte vi vidare mot frukosten och sen hade vi poolhäng dock blev det inte väldigt lång då vi alla låg i sängen igen vid 12. En kan tro att vi inte gör något annat än att sover men det är ju så skönt.

Jag vaknade innan någon annan vaknat så jag smög iväg för att göra en pedikyr. Bestämde mig där för att ta en ansiktsbehandling också. Kan säga att vi nog gick igenom en hel del från deras kylskåp. Nu kan jag inte säga exakt vilka produkter som användes då jag blundade men mitt luktsinne berättade för mig att det var bland annat var yoghurt, honung samt kalla långa gurkskivor. Min pedikyr blev sådär då jag valde en rosa som jag inte känner funkar och sen råkade jag skrapa i min vänstra stortå i en kant innan jag ens kom ut så nagellacket skrapades. Får nog gå dit imorgon och byta färg.

När jag kom tillbaka var alla vakna men viran var inte alls på glatt humör. Vi beslöt oss för att ta en tidig middag på Patty's. Hamburgarna var som vanligt väldigt god. Såg att de hade avokado på menyn så bad om att få det på sidan utan något på, saknar verkligen avokado. Kanske var med i någon av rörorna i min ansiktsbehandling som gjorde mig sugen på det. Hehe

När vi skulle ta in glassen kom plötsligt en svärm av myggor så vi fick ganska bråttom därifrån, det är väldigt mysigt på Patty's med en massa växter som gör att det mysigt och lummigt men också att myggorna trivs där. Hemma så gick vi och tog på oss badkläder och tog oss ett kvällsdopp i poolen.

Sen var det tillbaka till rummet igen. På återseende.

0 kommentarer: