Pages

fredag, mars 04, 2016

Strömavbrott.

Oj igår hann jag inte riktigt med och uppdatera, det glömdes bort och var så himla trött men nuså.

Sista natten på Lipe var betydligt bättre än första, ända gången jag vaknade var när Bella rullade ur sängen och jag fick lyfta upp henne igen.

På morgonen var det frukost och sen mot båten som skulle ta oss till Lanta igen. Jag tyckte denna gång tog tre timmar Inte lika lång tid som första gången men ändå var det en väldigt skumpande båtresa och en bör inte ha lätt till sjösjuka om en ska resa med den. P undrade hur vi kunnat boka denna båtfärd med två 3-åringar men tror de klarade resan bättre än vi.

Väl tillbaka på Lanta fick vi veta att hela dagen skulle det vara strömavbrott. Så utan AC på rummet fick vi lägga oss i poolen och där var vi från ca strax innan 14 till 18 och jag tror nästan barnen var i badet hela tiden. Jag gick dock upp vid 17 för att duscha och lyssna lite ljudbok då var fortfarande inte elen tillbaka fast det var sagt att den skulle vara det, tillbaka kom den inte förrens 1.5 timma senare.

Kvällsmaten fick bli Pizza på Bajen och sen gick vi förbi 7-eleven där glass inhandlades. Vid 22 så somnade alla och iaf jag sov utan att vakna en enda gång.

0 kommentarer: