Pages

tisdag, maj 20, 2008

Början.

idag så har jag först var på min sista
tandreglering besök.
där fick jag nån himla plastgrejj som jag
ska sätta på mig och sova med om det skulle
hända så att jag tappar min tråd bakom mina tänder.
tills jag får en tid hos dom så dom kan fixa det.

sen efter det var jag ute och gick med M.
gick vår vanliga rutt som tar ungefär 1½ timma.

sen hemma tog jag mig en lite powernap på en 30 min.
har faktiskt känt av en hint av illamående..
förut har jag bara haft mer salivproduction..
men nu kände jag deffenitivt av ett visst illamående. uscha!

sen drog jag iväg till Flash då det var dags för första dan.
eller första timmarna då det bara var 3h.
men när allt är nytt och man inte ha nån rutin
och bara virrar runt kan 3 h kännas långt i mellan åt.

det är mycket att lära sig..
men jag vet ju att man lär sig allt även om det känns
överväldigande ibörjan.. sen fick jag med min mitt kontrakt
som jag ska skriva på och sen ska jag försöka få iväg det
till handels akassa också.

nee nu ska jag försöka konsentrera mig på ESC semi nr.1
inga direkta höjdarlåtar änsålänge.. även om israels funkar.
xoxo.

0 kommentarer: