Pages

fredag, maj 02, 2008

Klara.

gah va trött man blev då efter denna dag..
kunde komma därifrån vid 16.30.
men ibland är det faktiskt rätt kul att inventera..
asså man kommer in i det och vill komma igenom lista efter lista.

en gullig sak som hände vid en halv 3 var att P
kom förbi med en magnum mandel till mig.. bara så där.. :)
när jag kom hem hade han fixat en del..
vart på tippen och slängt en massa saker vi hade i lillarummet.
och sen hade han fixat vårat nätverk.
så nu kan jag rota i hans dator, lägga över saker m.m
jätte bra.. då jag serier som bara ligger och samlar damm
på hans dator som jag tänkt att jag ska se på och sen radera.
sen är ju hela min gamla hårdisk på hans dator..
ska bli trevligt att kunna bara leta upp det man vill ha
via laptopen istället för att rota igenom den via tvn.

nee nu sitter jag och äter lite vaniljyoghurt och icas version av start.
imorrn ska jag gå på promenad med D och sen på kvällen
så ska vi se The way we were.
P ville inte se den med mig häromdan.. hehe :)
xoxo.

0 kommentarer: