Pages

måndag, maj 12, 2008

Glad.

jag blir bara gladare och gladare för var dag som går..
jag ska bli mamma.. shit va vuxet. :)

idag ringde jag till MVC och ska på torsda
på någon informationsgenomgång.
hon sa oj då är du tidig.. och jaa det är jag ju.
P är dock i sthlm på torsda.. så han kan inte följa med.

men på den här träffen spelar det ju mindre roll..
viktigare sen när man typ gör prover eller nått
som barnmorskan i tlf snacka om skulle göras i v.12.
iaf så fick jag samma BM som M.. hehe. :)
förstår dock inte varför jag blev så nervös när dom ringde upp.

xoxo.

5 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Proverna de gör i början är typ att kolla blodtrycket och ta blodprov, så inget farligt. Lovar! :]
Säg till om du behöver en stand in på MVC-besöken, om Patrik inte kan följa med!

Anonym sa...

Jaha så då har vi samma bm alltså? Antar att du menar mig. Hehe. Va coolt! ;)

Marie sa...

Såg nu att jag inte behöver hålla på o ändra därnere för att kommentera. Javisst... nåt nytt varje dag. Hehe

Denise sa...

Vad ska du dit och göra NU? Skriva in sig gör man ju runt v 12? Jaja, som anna säger så är det blodprov, kissprov och blodtryck. Min BM heter Britt-Marie, vad heter din?

Anonym sa...

hihi, de ar skickade redan och kommer nog imorrn. kram :)