Pages

torsdag, maj 29, 2008

Städat.

idag har jag varit ledig..
men särskilt ledig har jag inte direkt varit.
jag har faktiskt städat.. första 2 timmarna bättre..
än de resterande... men ändå. hehe :)
sovrummet är iaf i toppskick har sorterat ut ett skåp
där jag bara kastat in kläder.. så nu ska dom kastas.
om dom funnits där hela tiden och jag inte behövt dom..
då behövs dom helt enkelt inte.

har fortfarande en hel del kvar att göra..
hänga tvätt, tömma diskmaskin.. och soffan måste fixas också.
dammsuga i köket och vardagsrummet..
sen är jag väl någesånär klar..
borde sortera i fler skåp.. men jag orkar inte.

xoxo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

nej det har jag inte, men handboll! och en kväll spelade vi ishockey för skojs skull med laget :)

Anonym sa...

..vill du jag ska avsloja en massa spoilers eller inte? :P