Pages

torsdag, maj 22, 2008

Illamående.

blää mår sisådär.. lite illamående har jag.
jag som hade bestämt att jag inte skulle få detta..
gick inge bra kan jag säga.. :(

och igår när jag skulle hämta P från att ha vart
hos en av sina arbetskollegor och tittat på champions ligematchen..
så var jag tvungen att vara uppe så himla länge
så jag hann bli hungri innan jag skulle hämta honom..
och äter jag inte mår jag lite halvt illa.

körde till statiol och köpte ett päron och ett äpple..
men eftersom jag skulle hämta dom så fortsatte jag
bara och köra.. men väl där så hittade jag inte så bra..
så jag stannade på ett ställe och smällde i mig päronet.
sen hittade jag tillslut.. och när jag stannat bilen och
väntade på P och hans chef och en till från hans jobb..
så slängde jag i mig äpplet också.

efter ett tag märkte jag att det inte var en sån jätte bra ide..
började må jätte illa och trodde jag skulle spy.
så jag stängde av bilen och for ut ur bilen för att få luft..
alla undrade ju va jag höll på med såklart.
när vi nästan var i fröslunda och släppte av hans chef..
så kom det upp lite äpple. bläää

då P inte berättat för sina arbetskamrater kanske
inte det här var det bästa sättet att säga det på.
men men.. det är som det är.

igår fikade jag med Ma.. och fick veta att en på Ps jobb
är tillsammans med min syssling.. Ma's halvsyster. hehe
idag ska jag fika med Pe&A och även A&I kommer med.
det blir nog säkert jätte trevligt. :)

nu ska jag nog försöka äta lite lunch.
xoxo.

1 kommentarer:

Anonym sa...

ja får la säga grattis!
Men kan förstå att det inte är så värst kul att må illa :s