Pages

tisdag, maj 20, 2008

Mina Tio.

från semifinal 1 har jag tagit ut 10 favoriter..
eftersom det går vidare 10 st.

Israel - Tycker om refrängen. :)
Belgien - Roligt lossas språk och jag tycker om den..
tycker man blir glad!
Slovenien - Lite fart och färg. :)
Norge - Me like alot. :)
Andorra - Bra låt, men va har hon på sig.. robotkläning? :)
Bosnien/Herzegovina - Jag vill hata den.. men kan inte..
visst utan sin typ barnramse refräng skulle jag nog det också. hehe :)
Armenien - Okej hon sjöng ju inte mycket som inte var falskt..
men jag tycker så mycket om den här låten att jag kan
förlåta vissa delar av det..
Nederländerna - Helt okej
Ryssland - Låten är ju bra.. men hans engelska är ju frukansvärd.
Grekland - Den här är himla bra.. och hon kan ju sjunga live också..
den här blir bättre än Armenien faktiskt.

Absolut sämsta:
Estland.. utan tvekan.
visst Irlands kalkon är dålig i sig..
men refrängen är faktiskt en härlig 90tals dänga.

xoxo.

0 kommentarer: