Pages

tisdag, maj 27, 2008

ViP-Kväll.

just hemkommen från en ViP-kväll som jag var med A
på en smink affär i gamla stan, StudioBea.
där inhandlades det lite smink.. som vanligt när jag
går på olika tillställningar kan jag inte låta blir..
så det blev
  • 1 läppglans
  • 1 mascara
  • 1 concealer
  • 1 lila ögonpenna
  • 1 nagerlack

nagerlacket var mest för jag skulle komma över 500kr
då man fick ett presentkort då. hehe :)
kul var det iaf.. och man fick jordgubbar doppade i choklad.
var himla gott.. måste köpa lite jordgubbar..
verkar som dom har smak nu iaf. :)

xoxo.

2 kommentarer:

Marie sa...

Var det bra grejer det där? Skulle ha gått på förra vip-kvällen, men så hade jag lovat hämta mormor från bussen (hon åkte kryssning), så jag följde aldrig med. Är det typ som Make up store eller verkar det vara bättre grejer liksom? Ska enligt henne vara bättre iaf. Hehe

Anna Högrelius sa...

Grejerna från StudioBea är grymt bra, Marie! Jag lovar. :]

Det var roligt att du följde med, Lilian. Får snart ses igen så ska du få rouget jag aldrig kommer använda! :]