Pages

lördag, maj 03, 2008

Lördag.

just hemkommen från D..
där jag moffat godis och sett The way we were.
helt okej film.. men jaa ingen jag kommer se igen.
men va lik barbra strasand är lika Sarah Jessica Parker
vet inte om det har att göra med att dom kanske
pratar nån dialekt som dom har i NY..
men jag tyckte även hon hade miner som liknade Carries.
känns bra att ha sett den iaf..

ibland undrar jag när man egentligen får i sig
mest kalorier under en lörda..
när man sitter hemma och alltid moffar i sig
goda saker som godis m.m. eller
när man dricker kalorierna när man festar?
menar då rör man ju oftast på rumpan på dansgolv.
jaa kebaben som man ibland äter vid 2 tippar nog skalan där..
men den får man ju inte alltid i sig.

nu när jag kommer hem sitter två pojkar och
ser på national treasure 2.
hade hoppats att se den med..
men jag gillar inte att se på filmer själv..
så det bror på om P orkar se den igen.

på tal om blåsorna så stack jag hål på dom..
och har nu satt få sånt där fejkhud plåster.
var ute och gick med D vid lunch tid.
vi gick min och Ms rutt..
eller D gick ju först hit till slagsta och sen hem..
men hon har ju mer promenader i kroppen än mig.. hehe :)

xoxo.

0 kommentarer: