Pages

fredag, maj 16, 2008

Sista dan?

idag är typ sista dan på Kontorab..
jag har ju erbjudit mig att jobba extra
och ska jobba även imorrn.. men det är ju bara 3 h..
menar kan ju vara bra och jobba som en gnu nu..
så man inte får jätte dålig sån där mammapeng sen.

ikväll är det också firmafest.. lite tråkigt att inte kunna dricka..
rätt tråkigt att jag inte fick typ en sista fylla eller va man säger.
inte fick typ säga hejdå.. hehe va knäppt egentligen.. :)
och folk tycker säkert jag är jätte töntig..
men jag hade ju som sagt inte riktigt räknat med det här lilla bäbin..
då bli saker man tänkt man skulle göra uppskjutna som t.ex
vår usa roadtrip som vi defenitivt tänkt att göra nästa sommar.
men nu är det som det är och istället för att sörja det man inte kan..
får jag se fram emot det som komma skall istället. :)
ikväll blir det iaf till att dricka alkoholfritt mousserande jordgubbsvin :)

xoxo.

1 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Du får se fram emot allt annat roligt som kommer.. :] Typ bajsblöjor, kräks och skrik, haha. Tillsammans med den oerhörda lyckan att få se sitt barn efter 9 månader, lyckan när bebisen fixerar blicken och den oerhörda glädjen när bebisen ler mot dig för första gången på riktigt (dvs inte när den har gaser, hehe). Du har mycket mer glädje framför dig än att få dricka dig full. Lovar! :] Tänk på alla bakfyllor du slipper.. :P