Pages

lördag, maj 17, 2008

Firmafest.

igår var jag alltså på firmafest..
det var kul.. men man blir himla tyst..
eller tyst jämfört med alla andra när man inte dricker..
jag drack iofs mousserande jordgubbsvin.. typ 1½ flaska.
väldigt dumt.. för inatt har jag sprungit på toa ca 5 ggr. gah!

men där åts det himla god mat..
grillad fläskfile med fräsh potatissallad.. allså inte sån kleggig.
utan potatis med sallad.. :)
sen bjöd jag på tårta.. och då jag inte kunde bestämma mig
för vilken tårta jag skulla köpa på ica maxi..
så hade jag köpt en chokladtårta och en jordgubbstårta..
båda var goda.. men jag tyckte nästan jordgubben var godast. :)
men dom gör iaf sjukt goda och inte alls dyra tårtor på ica maxi.

sen fick jag en stor Orrefors skål.. jätte fin. :)
vi har dom här på kontorab.. jaa vi säljer sånt också..
ni som inte vart här och utnytjat den fenomenala rabatt jag
har innan jag slutar ni har gjort ett stort misstag.. men men :)

vid 23 åkte jag typ hem.. då alla började se på hockey.
när jag kom hem satt 3 pojkar hemma och såg på hockey..
men som tur var så drog dom mellan 1a och 2dra perioden.
nu står jag på jobbet och jobbar förmodligen min sista lörda här.
så jag ska ta och beställa varor nu. :)

xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

Ronja är ett tokfint namn! Blev kallad det när jag var liten och hade haft flätor i håret. Fräkning och brunett med stort hår, var väl ngt sådant, hehe.