Pages

måndag, maj 19, 2008

Slut.

jaa idag var det sista dagen på kontorab..
iaf som jag vet om.. har ju som sagt erbjudit mig att extra jobba.
men det kändes lite vemodigt faktiskt..
okej inte fälla en tår ledsamt.. men ändå lite.

just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli över 21..
så jag kan få gå och sova.. blev så himla trött när
jag försökte mig på och läsa den där himla bebisboken..
står ju bara elände i den.. iaf så långt jag har hunnit.
allt skit man kan drabbas av osv..
nee ingen vidare positiv läsning.. men det blir väl bättre
ju längre fram i boken man kommer.

xoxo.

2 kommentarer:

Denise sa...

Kan inte annat än att hålla med. de tar gärna upp alla sorters missbildningar mm. Men det kanske är för att få stöd mer än att varna för barn ;)

Anna Högrelius sa...

Hehe, jag måste erkänna att jag aldrig läste det där. Men det beror nog mest på att jag redan hade gått igenom det värsta man kan gå igenom som gravid så när Isadora väl blev till så ville jag inte oroa mig ännu mer. Ta det lite med en nypa salt och se fram emot det som kommer! Onödigt att oroa sig i förtid.