Pages

fredag, maj 02, 2008

Fått reda på.

just fått veta en tråkig sak..
att min bror och hans flickvän gjort slut.
så himla tråkigt.. förstår inte varför..
och inte lär jag få ur nått ur bror min heller.
bara han inte blir så ledsen som förra gången
som dom hade ett upphåll.. trodde nästan han skulle gå sönder.

en annan sak som jag fått reda på är att
vårt barndoms hem hus är till salu.
men inget ser ut som det gjorde när jag bodde där..
kände typ igen vardagsrumsgolvet.
dom har verkligen byggt om..
vissa grejjer förstår jag inte varför dom gjort..
menar trodde folk ville ha öppna planlösningar..
men inte dom här.. dom har satt upp nya väggar överallt.
istället för ett sovrum på nedervåning finns nu 2.
istället för att ha öppet mellan kök/matrum/vardagsrum..
så har dom stängt igen.

vore kul att gå på visningen..
kanske hälsa lite på ninakanin, brolin och smulan.
som finns där i bakträdgården..
men jag tror det skulle nog förstöra en del av den bild
man har ihuvet på hur det såg ut.
för forfarande om jag blundar så kan jag gå igenom hela huset. :)
är nästan precis 10år sen vi lämnade huset då
mamma och pappa separerade.

vill ni smygtitta hur det ser ut nu?
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/163453

P är och spelar poker..
inte för jag tror det..
men det vore kul om han vunnit.
xoxo.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det har varit trassligt ganska länge så det var nog det bästa att göra, jag förstod inte heller från början när han sa att han vill göra slut, men båda vet nog innerst inne att det är det bästa. det är skit jobbigt, det här dygnet har varit skit jobbigt, men som sagt, man får försöka bita ihop och gå vidare :(