Pages

söndag, maj 18, 2008

Qele!

dagen har erbjudit slapp, mys, film och american.
om man ska ta det kort så är det allt som hänt..
tar man det lite längre kan jag berätta att
jag fick sova ända till 8 imorse innan jag behövde gå på toa. :)
sen gick jag och la mig igen och sov till halv 11.

då klev jag upp och kollade lite smått på tv..
sen kollade vi på kill bill filmerna.. som jag inte sett..
ettan var helt klart grym.. gick snabbt och var grymt blodig.
2an var bara sååååå ooooootroooligt seeeeeg.
men nu har jag sett dom iaf. :)

P är så nöjd för han fick hjälp i fredas med hur man
kan titta på filmer i 720p.. hd alltså..
och visst fin bild.. och när man jämför är det grym skillnad.
men gör man inte det.. så spelar det mindre roll.

efter filmerna åkte vi och köpte american pizza today..
mmm deras kebabpizza och så måste man ha coleslaw sallad också
den är sååå himla god. :)

nu har vi kollat klart på alla låtarna på ESC..
som är nu i veckan.. inte missa!
jag bara älskar Armenien.. den är sååå himla bra. :)
qele qele.. come qele, move qele..
qele betyder tydligen kom igen.



nästa vecka såå jobbar jag imorrn igen på kontorab..
sen vette katten hur det blir .. för på tisda är det dags.
då börjar jag på flash.. men tyvärr så är det bara typ
inlärningsveckan och därav jobbar jag bara 12 h..
såå snälla lek med mig nästa vecka!? :)

xoxo.

4 kommentarer:

Marie sa...

Jag kan leka lite tisdag eller onsdag. Ut o gå kanske? =)

Anonym sa...

..ledig tid betyder val mer bloggande hoppas jag? :D kram

Denise sa...

Jag gillade Ukrainas när jag tittade på genomgången av några låtar på SVT. Var väl kanske mest MTV över den...
Spaniens var pinsam!

Denise sa...

Jag ska till Uppsala i helgen, annars hade jag varit där!