Pages

fredag, mars 20, 2009

Älskling.

imorse när P drog till jobbet kom han in
i sovrummet och sa: "Då ses vi sen då älskling"
inget förmodligen de flesta skulle reagera på..
men på hela vårt nästan 8åriga förhållande kan jag inte
minnas att han nånsin kallat mig älskling..
hans säger alltid gumman till mig.

inte för att jag bryr mig om han säger gumman eller älskling..
var bara en sak jag reagerade på.. hehe :)

varför han ser mig sen är för att idag är det föräldrakurs återträff..
ännu en gång har dom tagit en konstig tid.. 10.30 - 12.30
mig spelar det ju ingen roll.. men P kommer bli tvungen
att komma dit senare då han har möte i svista.

efter ska vi luncha hela familjen och efter det ska jag och vira
träffa marie och pethra och deras små killar på leklandet.
det ska bli spännande.. jag har nämligen aldrig varit där.

nee sluta att köra pekfingervalsen då jag har en
liten ammandes elvira i famnen. :)

xoxo.

0 kommentarer: