Pages

måndag, mars 23, 2009

Städat.

blev ingen Australia igår.. fastnade vid Wipe Out..
och sen kändes det för sent.

idag har jag och viran städat lite granna..
tänkte att jag småstädar lite så det inte blir så intensivt
i slutet av veckan.. och sen spelar det inte så stor roll
hur mycket jag städar.. P blir ändå inte nöjd och gör det
själv.. iaf med dammsugningen.. men men.. då får han göra det.
och virans framtida rum som han har som avlastningsrum..
det får han ta helt själv. hehe :)

provade sjalen.. har försökt med den förut..
men inte riktigt fått till den.. och vira har varit tjurig då också..
kanske inte bästa tiderna att försöka sig på sjal då.
iaf så testade jag först en ny variant som jag äntligen fått
beskrivningen till.. men jag fick inte till det..
så då testade jag den vanliga sjalen.. och se på fan..
jag fick till den perfekt.. precis som hårt som den ska sitta.

så det hjälpte ju oerhört med städandet..
då vira var tyst i den och efter ett tag somnade i den..
medans jag studsade runt till gamla godingar med
Usher, Basement Jaxx, Justin, Scooter mfl. :)

nu har jag duschat, kollar ett gilmore girls avsnitt
och vira sover i sin spjälsäng..
snart kommer P hem och då ska vi iväg till pethra och martin..
för vi skulle kolla in lite leksaker vira ska få låna.
allt sånt är så himla uppskattat. :)
vi får se om en sak jag tänkt kanske kan fixas.. vi får se. :)

sen har jag en fråga..
va ska jag ge P i födelsedagsrpresent.. han fyller på freda..
och det jag tänkte först föll igenom då det utgått.
HJÄLP.. nån!?

xoxo.

4 kommentarer:

Anonym sa...

visst är den suverän! wincent är ju en vecka tidig..alltså n vecka sen i boken..hur är allt annars?

Anonym sa...

vet inte om ni har eskilstuna kuriren? men ifall att kan ni val kika lite extra noga i dagens? :P

Denise sa...

F1-manchettknappar. Visst ger jag dig alltid det förslaget? ;)
Bluebox.se

Anonym sa...

Har testat, fick en annan kräm..