Pages

onsdag, mars 18, 2009

Vår.

idag gick jag och viran till stan.. och på vägen dit såg vi en blomma. :)
våren är nu verkligen här.. himla skönt var det ute dessutom.
dock tror jag Ps förkylning börjar ge sig tillkänna hos mig.
viran har än inte visat några tecken dock..
vi får verkligen hoppas att hon slipper.

gick runt på stan för att jag kanske hitta nått
till nästa helg.. men nee hittade nog inget..
kanske en grejj.. men jag prova den inte.
svårt när man är själv med vira.

vid tjugo i gick jag till biblos och ammade lite..
för sen skulle jag och klippa mig och då P skulle ha henne.
alltid bäst att "tanka upp" henne lite först. :)

väldigt nöjd över hur resultatet blev..
tack till ellinor på Studio Sexton som gjorde det. :)

xoxo.

4 kommentarer:

Harmonisera Mera sa...

Jättefint. :) Är det slingat/färgat också?

Anonym sa...

Snyggt! =)

Lilian sa...

pethra jupp.. färgat och slingat :)

Denise sa...

Fan vilken snygg mössa hon hade ;) Du blev jättefin i håret!