Pages

lördag, mars 28, 2009

Dagen D.

idag är det första gången på nästan 1 år som jag ska dricka..
tänkt att jag ska dricka;

  • Redbull och vodka - det jag alltid dricker
  • Bacardi Breezer Watermelon
  • Lakris Shots
  • Asti Cinzano
  • Bacardi Razz
lär blir himla bakis med den mixen..
dock är det inte det jag är mest "rädd" för..
tror jag kan ha för höga förväntningar.
menar visst även om det är kul att dricka så är det
aldrig bra att ha för höga förväntningar om hur det kommer bli.

sen måste jag tänka på att ta det lungt..
menar jag lär inte klara lika mycket som jag gjorde för 1år sen.

sen är det grejjen att röka eller att inte röka.
skulle vilja skippa det egentligen.. samtidigt som jag är sugen.
dessutom är jag realist och eftersom jag feströkte förut..
så lär jag bli sugen på det nu också.

min svärmor tycker jag är så duktig att jag inte rökte
när jag var gravid eller nu när jag ammar..
för mig är ju det är självklarhet och då jag bara feströkte innan
jag blev gravid har grejjen att inte röka inte varit någe svårt.
men det är ju också för jag inte druckit nått heller.
jag är realist och vet att jag kommer vilja röka.

hehe men det jag nog mest längtar till är nog faktiskt Sing Star..
eller Ultra Star.. som det heter på datorn.. som förhoppningsvis
funkar nu.. om inte annat kommer marie med det riktiga. :)

nee fixa lite här hemma.
just nu sover vira.. hon somnade först i babygymet. :)

Jobbigt att gymma.. hehe :)

xoxo.

0 kommentarer: