Pages

fredag, mars 06, 2009

Spjälsäng.

glömde nämn att vira sov i sin egna säng
i natt igen efter det att vi tog ner henne till oss
då hon skrek så mkt förut.

men nu mår hon ju bättre och kände att nu
var det dags att hon skulle sova där igen.
jag sover nämligen inge bra med henne i sängen..
och tydligen sover hon bättre i sin egna säng med.

hon somnade i våran säng liggammandes..
sen bar jag över henne till hennes säng och där sov hon 3½
sen vid halv 2 gick jag och bytte på henne..
sköljde hennes näsa därefter amma jag och la ner henne igen..
och då sov hon ända till klockan 6.. vilket var himla uppskattat..
dock låter hon ju en hel del som sagt när hon sover..
så även om min kropp mår bättre av att hon inte
sover i våran säng.. så får jag inte mkt mer sömn.
men det kommer nog. :)

iövrigt har vira började le för ett tag sen..
och idag så log hon jätte stort..
trodde nästan att hon skulle skratta.. men hon lät dock inte.
roligt var det i vilket fall som helst. :)

xoxo.

0 kommentarer: