Pages

måndag, mars 16, 2009

Ny Garderob.

igår började jag rensa lite smått bland viras kläder..
hon kan fortfarande ha 56.. men tänkte att jag skulle
rensa ut 50 och sen se hur mkt i storlek. 62 jag har..
och det var en hel byrålåda det med. :)
så jag rensade rätt rejält i den lådan vi använt nu..
sparade favoriterna och sen blev det att packa över
62 kläderna till den lådan.

har himla mkt fina kläder i denna storlek..
och som dessutom är såna som jag köpt.
iofs på loppis men vem bryr sig.. inte jag iaf.

nu måste man ju egentligen börja se frammåt..
storlek 68 och upp har jag inte mkt av..
dock är ju en del 62/68 kläder.
men vill just nu inte stressa.. menar nu börjar vi
att gå upp den här storleken först.

har flera jeans i den här storleken och jag satte
på vira ett par idag.. hon ser så cool ut. :)

xoxo.

3 kommentarer:

Denise sa...

Det avtar ju rätt mkt i tillväxt när de kommer upp i 62/68, så du behöver nog inte oroa dig över att ha lite kläder i 68. Du hinner shoppa =)
Jag har tre hängselbrallor till C i jeans, och de är rätt häftiga att se på.

Anonym sa...

Om du är intresserad har jag MASSOR av fina tjejkläder i stl 68, mycket POP men även annat oxå. kan tänka mig att sälja till billigt pris då det mesta ligger och dammar i källarn. Min tjej är 1 år så kläderna är ju inte så gamla direkt....

Anonym sa...

Tack, men vi är inte hemma den 28 mars