Pages

söndag, mars 15, 2009

Hemma.

himla fin dag det var idag..
dock blev det inget gå ut och gå idag..
utan vi hämtade vira vid en 12 från mamma..
och sen bar det av hem för att busa och mysa. :)
saknade henne i massor kan jag meddela.

det hade gått bra hemma hos mamma..
var vid ett tillfälle då hon inte riktigt ville ta flaskan
och gjorde kväljningar som hon gör med nappen.
men mamma hade bytt flaskans napp mot en annan..
fast iofs lika dan så då hade det gått jätte bra.. konstigt. :)

vira åt hela 125 ml per gång då hon åt..
himla intressant och veta hur mkt hon faktiskt äter
när hon snuttar på en. :)
sen sov hon bra också.. sov från halv 10 till 3..
efter det hade hon varit vaken till kvart i 4 och därefter
sovit vidare till 7 och sen till halv 10. :)

känns himla skönt att veta att det gick bra att lämna henne där.
ända som jag blev lite ledsen på var min pappa som
gav mig lite skuldkänslor för att jag lämnade bort henne.
förmodligen inte hans mening.. men det kändes ändå.
när man själv försöker få bort sina skuldkänslor som ibland
kan komma upp då många verkar tycka att lämna ifrån sig
sina små sötnosar skulle vara omöjligt..
då känns det som att är det nått fel på mig?
älskar jag inte vira lika mkt som de älskar deras bebisar?

men innerst inne vet jag att det inte är sant.
jag älskar vira av hela mitt hjärta och det är inget fel
på mig som vill ha lite vuxentid med min sambo.
dock så får man ju dumma tankar i huvet ibland.

Fina vira. :)

xoxo.

3 kommentarer:

Margot sa...

Jag tycker att dom som inte lämnar ifrån sig sina barn ibland ska ha dåligt samvete, vi mormödrar vill också vara delaktiga och ni är inte bara mamma och pappa, ni behöver lite vuxentid ibland, man glömmer så lätt bort det.

Anonym sa...

Vad är det för puckon som anser att man aldrig ska lämna ifrån sig sina barn ?

Denise sa...

Kan det vara så att han var lite svartis också för att inte HAN fick ha Vira? ;)