Pages

fredag, mars 20, 2009

Kittlar.

min förkylning har gått från att ha ont i mandlarna..
till att nu gått över och vandrat så att jag nu
känner hur det kittlar och kliar i halsen.
men inte tillräckligt egentligen för att hosta.
förkylning light just nu.. skönt på ett sätt..
men man blir ändå galen på kittlandet.

idag har det annars varit fullrulle..
gick till stan då jag inte vågade chansa på bussen..
menar det är ju barnvagnarnasdag idag, barnbidragsdag.
kom in tidigare än jag trodde.. prick 10 var jag inne.

halv 11 var det ju sen föräldraåterträffen..
himla kul och se allas bebisar. :)

efter det åt P och jag på pastahaket innan vi delade på oss..
och jag fortsatte till leklandet.. väl där var jag faktiskt först.
gick omkring lite och tittade va som fanns där inne.
är nog väldigt kul när ens barn blir lite äldre.
iofs är det inte speciellt dyrt för vira nu..
men hon kunde ju inte riktigt göra nått än..
hon fick dock åka lite ruschkana och låg på mage längre
än hon nånsin gjort hittills utan att bli tjurig. :)
dock kommer jag aldrig få hoppa i borgen.. lite tråkigt! :(
trodde var lite därför man skaffa barn..
man fick ursäkter till att göra barnsliga saker.. hehe :P

efter leklandet gick vi runt lite på stan..
hade mina ögon på en topp på gina.. men det funka inte..
den fanns bara i stlk. 38 och den var för liten.

ikväll har vi ätit tacos..mumma!
trött som sjutton är jag då jag inte fått min eftermiddas nap.
lär nog inte bli speciellt sent idag inte.

xoxo.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Den finns på Tunapark i större storlek! Såg det idag när jag och mamma var där. =)