Pages

onsdag, mars 25, 2009

Impulsiv.

vi tog oss till öppna förskolan idag..
var lite impusliva kan jag meddela.

vi gick upp som vanligt vid 7 och åt frukost..
men sen blir vira trött igen vid 8..
så då lägger jag henne men jag är inte direkt trött då.
men när jag läst igenom alla bloggar m.m.
då börjar det med ens bli tråkigt igen och då
kryper tröttheten på en igen..

så tio i nio låg jag inne i sängen igen för att sova.
men 10 över började vira gny och vrida på sig..
tog över henne till min säng tänkte att hon kanske
vill liggamma och sova där men icke..

tänkte jag.. om jag visste det här kunde jag ju lika
gärna tagit min rumpa till skiftinge och gått på babysången.
men sen kom jag på att marie sagt att hon skulle till
skiftinge för att åka till doktorn kvart över 10.
men hon missade mitt sms så när jag inte hört från henne
vid 20 i.. väntade bara max 10 min innan jag gav upp..
så då ringde jag pappa och fick han att komma och skjutsa mig :)

på babysången prövade dom nått nytt med nån skiva..
jag tyckte det var sämre och dessutom hackade skivan.
ville köra klappa magen, baka liten kaka, mus söker hus m.m.
dom tycker vira himla mkt om. :)
och sen var sång stunden över rätt snabbt.

efter det satt jag och pratade med två från föräldragruppen..
och sen åts det lite våfflor som man kunde köpa.
sen bar det av hemmåt igen och därefter hände det inte mycket mer.

just nu sitter P med en arbetskamrat och kollar på guifmatchen.
en annan sitter här och datanördar. :)
imorrn ska vi träffa camilla och hennes fina döttrar..
ska bli himla kul.

xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

C tittar sällan på mig vid sångstunden utan på den som sitter bredvid. Mamma har man ju sett så mkt förut =)