Pages

söndag, mars 22, 2009

Sönda.

kanske ska berätta lite mer om idag..
vi har faktiskt varit på TP och handlat lite.
eller vi och vi.. jag handla de andra följde mest med.

där handlade jag toppen från Gina som jag kollat på..
fanns bara i storlek 42.. men den satt faktiskt bra.
jag själv må tycka att mina bröst inte ha växt..
men tröjor verkar tycka det.. hehe :)

på lindex var jag bara tvungen att köpa klänningen
dom har som sitt "flaggskepp" just nu.
inte lika mycket tyg som dom vill få det att se ut.
men snygg är den ändå och jag tycker om maxiklänningar. :)
testade den inte där.. så jag kanske måste byta storlek.
men då får man ju en anledning till att gå till stan i veckan.

sen var jag inne på skopunkten också och handlade skor.
3 par som vanligt blev det..
  • ett par skoletter som jag brukar ha.. dock är dom bruna
    men inte chokladbruna som min skinnjacka..
    vet inte hur bra det kommer funka.. får väl lov att funka.
  • ett par gympadojjor fick det bli då mina gör att jag blir
    blöt om mina strumpor så fort jag går över någe fuktigt.
  • sen köpte jag mina allra första gummistövlar..
    hur vuxet är inte det!? :)

efter det åkte vi till kvicksund.. men där var det ingen hemma.
då fortsatte hem till pappa.. även om han klagat lite väl på
att vi inte varit där.. har lust att säga vår dörr är öppen..
men man vet ju att han inte menar någe ont.

där fick vi med en bullpåse kom jag på nu..
kanske dags att ta ut den från skötväskan.. hehe :)
sen bar det av till ÖB där P sprang in och köpte våtservetter..
så himla billiga och bra.. 15 kr för 80st. :)

ikväll är det nog äntligen dags för att se filmen Australia.

xoxo.

0 kommentarer: