Pages

söndag, mars 08, 2009

Ensamtid.

hmm.. ja igår gick inte helt som jag ville..
iofs är ju 2 av 3 rätt bra..
åhh jag ryser av obehag när det kommer till af ugglas..
men jag förstår ju inte håkan hellström heller..
ärligt talat va är egentligen tjusningen med
att lyssna på en som sjunger falskt???
och dessutom ser ut som hon gör.

men som jag sa förut man tycker att det är usla
låtar varje delfinal i princip.. men i slut enden
så inser man att finalen är full av bra låtar.
jag ser fram emot lörda. :)
vem som vinner vet jag inte just nu..
ska lyssna igenom skivan några gånger och återkommer. ;)

just nu sitter jag här hemma själv.
P håller på och bygger dator eller va han gör..
och med sig fick han vira och en flaska utpumpad mjölk.
vi får se hur det går och hur länge de lyckas vara borta.
jag ska nog ta utnytja min ensam tid med att
ta igen lite serier som jag ligger efter med.

xoxo.

3 kommentarer:

Harmonisera Mera sa...

Härligt med lite egentid.
:) Om en dryg vecka, när min tenta är klar, så måste vi ses! Var länge sen nu. Kram!

Denise sa...

Jag håller på med GG nu. Man blir hooked. Blev hela tre avsnitt igår =) Nu har Jessie kommit med i bilden också =D

Anna Högrelius sa...

Jag tillhör ju kategorin som älskar Håkan och sången som af ugglas sjunger. Hur hon ser ut skiter jag fullständigt i, och förstår ärligt talat inte vad utseendet har med musiken att göra? Man kan sjunga vackert och se hemsk ut ändå..
Men iaf! Att det kommer några falska toner då och då gör mig inget så länge det finns en känsla i låten. Och det finns det verkligen i af Ugglas låt. Dessutom sjunger hon om ett ämne som jag kan ta till mig, vilket förstärker känslan.
Ja, där hade du en liten utläggning om vad jag tycker. :)