Pages

torsdag, mars 26, 2009

Bebiskompis.

idag har det promenerats en hel det och det i kombination
med nya gympaskor har resulterat i skoskavs blåsa. :/

först promenerade jag in till stan för att sätta in
barnbidraget på vårt konto och även köpa Ps present.
sen mötte jag upp pethra och axel och vi vilade oss lite
på waynes med en smoothie och en isthe. mumma :)

sen gick vi och strosa lite allmänt på stan.
testade lite sommarmössor på vira och även lite solglasögon..
då fick man sig några skratt kan jag säga. :)

vid kvar över 13 så var det dags för mig och vira att ta oss
mot lundby för att hälsa på camilla och hennes döttrar. :)
där fikade vi och tog en hel del kort på vira och cornelia
som det bara skiljer 13dagar emellan dom.. små bebiskompisar.
sen pratade ju jag och camilla en hel del skit också :)

sen gick jag hem från lundby.. måste säga att jag är väldigt
stolt över mig själv.. inte för att jag tycker det märks nått..
förutom då nu på min häl som har en blåsa..
men nån gång måste det väl märkas att jag går så mycket.

Alicia, Cornelia och Elvira. /Bebiskompisarna. :)

xoxo.

0 kommentarer: