Pages

lördag, mars 07, 2009

Andra Chansen.

då står andra chansen inför dörren och
jag tänkte ge mig på lite gissande.
dock så verkar jag ju helt tappat va som är bra eller dåligt.
men men. :)

så här ser alltså omgångarna ut..
de som är fetmarkerade tror jag går vidare..

Duell 1 Scotts vs. Sarah Dawn Finer
Duell 2 Lili & Susie vs. BWO
Vinnarna Sarah vs. Lili & Susie
vill egentligen att båda ska gå vidare..
men jag hoppas att internationella juryn väljer Sarah. :)

Duell 3 Amy vs. Starpilots
Duell 4 Rigo osv. vs. Caroline af ugglas.
Vinnarna Amy vs. Rigo
här spelar det för mig ingen roll vilka som vinner.
tycker faktiskt om båda.. Rigo växer på en. :)

UPDATE:
kom på att mellan de som kan väljas av den internatinella juryn..
så finns ju Sofia med låten Alla.. och den tyckte jag ju om.
så nu vet jag inte riktigt hur jag tycker det ska gå i
duellen mellan Lilli och Susie vs. Sarah Dawn Finer.
(den internationella juryn kan välja mellan
Caroline af Ugglas, Amy Diamond, Sofia och Sarah Dawn Finer.)

xoxo.

0 kommentarer: