Pages

onsdag, mars 11, 2009

Ursäkt.

det är konstigt att man så fort man får en
ursäkt att att inte anstränga sig så tar man den.
idag var det ju tänkt att vi skulle ta oss till öppna förskolan..

men då snön låg ny på marken så funkar inte
maries vagn så bra och när hon inte kunde gå..
och jag insåg att så fort jag går ut genom dörren
kommer mina fötter inte bara bli blöta som de blivit
de senaste gångerna jag gått ut.. de kommer bli kalla också.
så stannade vi hemma istället.

jag har dock inte slöat till helt..
gjorde program-bladet till viras namncermoni..
nu har jag matchande inbjudan och program.
är så himla nöjd över hur det börjar se ut.. :)
kanske dags att bestämma hur allt i övrigt ska vara..
även om det börjar ta form.. så som lokal och fikat..
nu ska det göras placeringskort också..
verkar dock lättare sagt än gjort.. ingen som har en mall till det?
menar dom är ju rätt simpla.. som små tält..
men man måste ju kunna ha flera stycken på ett a4 ark.

xoxo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lilian! :)
Va roligt att du läser.. inte för att jag skrivit så mycket intressant på senaste tiden! Haha.. läser din blogg också, men har varit väldigt dålig på att kommentera bara.
Nee, jag är inte gravid utan bara lite nere, hemsjuk och småkrasslig för tillfället. Därför jag mår så illa och är trött. Det är svårt att få upp energi när allt inte är 100%. :( Vilken söt liten Vira du har Lilian! Hon är helt underbar. :)
Kramar, Sanna

Denise sa...

i Word: gå in på
-verktyg
-brev utskick och etiketter
-kuvert och etiketter
Du kan också söka på etiketter i word så får du tips och trix...