Pages

tisdag, februari 21, 2012

Besviken.

Jag kan bli så arg och ledsen på P ibland. Speciellt när han ställer in saker pga jobb.
Visst att det är hans jobb som drar in mest pengar även när jag jobbar.

Men jaa borde väl vara van vid det här laget, Men trodde faktiskt det
skulle ske en ändring när han bytte jobb till kommunen.
Var ju en stor anledning till att han gjorde det för han skulle få mer tid till oss.
Men han svarar mindre i telefon nu än när han jobbade på arena.
Tycker inte han kommer hem speciellt mycket tidigare,
utan han samlar sin komp på hög. Allt detta till en sämre lön!

Nu har jag ändå lugnat ner mig.
För var nämligen så att vi på lunchen (hans fritid) skulle ner och
äta lunch med våran bröllopsfotograf och detta har varit bokat
i typ 2 veckors tid och nu ÄNTLIGEN skulle vi träffa henne.
MEN NEJ NEJ NEJ!
"Hej älskling. Det har strulat ihop sig.
Jag måste ta en grej efter lunch. Jag kommer missa vårat möte. :("

Jag blir så arg, eller jag blir nog mer ledsen.
Men han fick iaf ringa och boka om, hans fel så han får göra det.
Nytt möte är den 14 mars, hoppas han kan då.

0 kommentarer: