Pages

lördag, februari 11, 2012

Delfinal 2.

Ja då var det strax dags igen, utan alkohol i kroppen och rätt trött efter heldag med aktiviteter. Då brukar tyvärr bidrag låta sämre. Men jag hoppas att efter lite glass och Cola light ska det ordna upp sig. :-)

Why BSB?? Bäst att det kommer in en medlem snart annars förstår jag inte grejen..
Var är Helena människan? Öh. Key. Dubbelbokad. Knäppt. Jaja Gina är med så då är jag nöjd. :-)

Ulrik Munther - Soldiers
Utan att höra nått gissar jag pp direkt till globen..
Ja denna går verkligen vidare. Tycker den är bra, blir säkert bättre med några genomlyssningar. Även om jag tycker han "skrik" sjunger några gånger för mycket.

Top Cats - Baby doll.
Jag var ju inte så mycket för förra årets rockabilly låt.
Men jaa kanske.. Eller inte. What's up med trummisens mega smile? Finns ju iaf en fanbase till sån hår musik. Gissar andra chansen.

Sonja Alden - I din himmel
Jag tycker om Sonja, ge mig en riktigt smäktande ballad tack. :-)
Var rädd att hon skulle ha Ronja outfiten, men den klänningen hon har är ju jätte fin. Smäktande ballad är det iaf. Mm Me like. :-)

Andreas Lundstedt - Aldrig aldrig
Frågan är ju om det blir alcazar stuk eller vad.
Nej den här var inge bra. Fanns inte så mycket mer än det att säga.

Timotej - Stormade hav
Gärna en högtempo sareklåt. Då blir jag glad.
I beskrivningen lät ju det bra. Jag tycker den förtjäna en andra chans biljett.

David Lindgren - Shout it out
Vore kul om en okänd slog igenom.
Inte så konstigt så tycker jag om denna dansmusik. Men tror inte den går vidare. För är väl inte direkt allmän tycke. Tycker nog mer om musiken än va jag tycker om hans sång. Men hoppas ändå på denna.

Mimi Oh - Det går för långsamt
Ännu en okänd artist, får se va hon har att erbjuda.
Tycker om neonkläderna, men nått med henne stör jag mig på. Förstår inte vad. Nej den här går inte vidare. Tyckte inte om denna.

Thomas Di Leva - Ge aldrig upp
Snälla usch. Tycker inte om denna artist. Kan aldrig tänka mig att jag tycker om denna låt. Tyvärr har han ju stor fanbase så den går nog vidare.
Jag spyr på hans inledning. Men eftersom den låter som vilken annan Thomas Dileva så kan jag inte tänka mig att den inte går vidare.

Jaa det var låtarna för ikväll och mitt mobilbatteri kämpar på sista versen.
Återkommer senare.

0 kommentarer: