Pages

tisdag, februari 28, 2012

Uttagen.

Idag började inte P förens vid 9.30 så då gjorde vi så att han lämnade
viran och jag for iväg till Sesam för att plocka ut min spiral.
Bestämdes lite impulsivt igår då jag fick veta att P började så sent
och sen att jag tyckte att 21 mars var på tok för långt bort,
är otålig och vill börja räkna nu så jag vet hur min cykel är tills i juni.

Kan berätta att ta ut den kändes inte alls,
helt klart motsatt hur det var att sätta in den, som jag inte skulle
rekommendera till någon som inte fött barn vaginalt först.

Dessutom ska det bli tok skönt att gå ner till 2 dagars mens igen.
Nu traglar den ju på i 1 vecka, men det gör jag med alla preventivmedel.
Nu måste vi dock bli försiktiga när vi har sex,
vill inte bli gravid innan bröllopet så därför inhandlades det
ett stort paket kondomer också när jag ändå var igång. hehe

Iövrigt gjordes de inte mycket mer undertiden vira var på förskolan,
mer än att ligga i sängen och läsa bröllopstidning. :)

0 kommentarer: