Pages

lördag, februari 25, 2012

Delfinal 4.

Sista delfinalen är nu här, efter det här kommer
det inte blir några fler låtar. Så nu hoppas vi på några riktiga bra. :)

Hmm, jaha, hon är tillbaka nu Helena Bergström. Jag är inget fan.

Charlotte Perelli - The Girl
Läst att det ska vara jätte dyrt scennummer.
En riktig schlager, tycker den är bra men jag tycker ju om slager. :)
Förstår inte riktigt än vad som är så himla dyrt.
Men jaa var väl ett snyggt nummer, tycker om chockrosan. :)

OPA! - Allting blir bra igen
Ingen anning om vad detta är, men grekiskt kanske blir bra?!
Okej, vi fattar att dom heter OPA..
hmm, nej jag tyckte inte om det, vi låter det vara med det.

Dynazty - Land of broken dreams
Hård rock, jaa är ju inget fan av sånt, men en bra hård rockslåt kan ju
faktiskt vara riktigt bra, även om jag tvivlar när dom skrek nu i introt.
Den var inte dålig, den här går nog vidare då konstigt nog
ser väldigt många rockers på mellon och röstar. :)

Lotta Engberg & Christer Sjögren - Don't let me down
Ska tydligen handla om någon affär som dom haft för några år sen.
Jag måste säga att jag inte tror på det här, alls.
Jaa den var väl inte jätte dålig, men njaa.

Hanna Lindblad - Goosebumps
Hoppas på en riktigt bra poplåt eller girlpowerlåt.
Tydligen har hon tävlat förut, inget som jag kommer ihåg.
Tycker om hennes topp, men byxorna var himla fula.
Sånt här tycker jag om, men jag vet att jag brukar vara rätt ensam om det. hehe
Känns som om låten kanske skulle varit bättre med låtskrivaren Linda Sundblad istället.

Axel Algmark - Kyss mig
Ännu en nykomling, alltid kul om folk slår igenom.
Är detta Håkan Hellström nr. 2 eller? Och nej sånt tycker jag inte om.
Men okej, låten är inte helt dålig, måste tom. jag erkänna.

Lisa Miskovsky - Why start a fire
Brukar tycka om Lisas låtar, får hoppas på en riktig Lisa M låt. :)
Mmm Me like! Men vet inte känns ändå som nått fattas fast den är bra.
Tycker den växer med. :)

Danny Saucedo - Amazing
Alltid bra att vara sist, läst att han ska göra nått med LED-dräkter.
Tror han kan ha svårt att toppa sin låt från förra året, men det gjorde
ju inte Eric Saade heller så det behöver man ju inte heller.
Låten var faktiskt bättre än jag trodde den skulle vara.
Men jag förstår inte riktigt mig på dessa dräkter,
P tycker dock det var riktigt coolt så jaa kanske är det. :) hehe
Många som gör "konstiga" scennummer iår.

0 kommentarer: