Pages

onsdag, februari 22, 2012

Modell.

Idag har jag lekt modell. Eller ja försökt iaf hehe. :-) Jag har äntligen utnyttjat presentkortet som P köpte till mig när jag fyllde 25år som var från Make up Institute i Stockholm.
Åkte till sthlm redan vid 9 och kom till huvudstaden när alla butiker precis öppnat och jag gick typ hela Drottninggatan och hann även med Gallerian innan det var dags att äta lunch och bege mig vidare.
På Make up Institut blev jag först sminkad och sen fick jag håret fixat. Blev väl helt okej, har nog kännt mig snyggare. Sen drog vi vidare till en studio där jag plåtades med två olika uppsättningar kläder.
Det kändes lite konstigt och var nog stelt många gånger. Fast jag är linslus. Hehe Men men hoppas det blir några bra bilder iaf. Får dom om ca 1 vecka.
Sen gick jag på stan i ca 1 timme, men hittade inget på hela dagen. Kändes mest som jag sprang från affär till affär och var inte jätte shoppingsugen heller. Ändå fick jag bara in i såna affärer vi inte har här i stan. Förstår inte varför jag är dålig på att shoppa. Var ju likadant när vi var i London förra våren. Himla tråkigt är det.

0 kommentarer: