Pages

torsdag, februari 16, 2012

Fjärde.

Ja då var det dags igen. Nästan exakt en månad har jag fått vara frisk innan streptokockern kom tillbaka. Så nu får jag äta det penicillin som ÖNH rekommenderade. Pfizer har gjort dom, dock är dom inte blå. Och inte fick jag dom levererade av Jake Gyllenhaal heller. Hehe

Oavsett så hoppas jag inte det funkar. Vill ha bort dessa mandlar så himla mycket! Men jaa just nu är jag för trött för att bry mig. Sov dåligt i natt då varje gång jag svalde vaknade jag kändes det som. Ändå tycker jag att denna variant av halsfluss är lindrigare än tidigare. Hade nog inte ens uppsökt VC om det inte varit så att dom sa på ÖNH att jag skulle ta kontakt med VC då jag fick symptom. Ändå har jag haft det här sen i måndags men i natt fick jag nog. Tur var väl det.

Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta pga dessa skit mandlar.


0 kommentarer: