Pages

måndag, februari 20, 2012

Pyssel.

Idag pysslas det med lite med det ena och det andra här hemma.
Förutom att jag och mestadels viran har spelat Bamse dataspelet,
har jag vikt lite tvätt, en tvätt rullar och har plockat lite och dammsugit.
Måste plocka i och ur diskmaskin, annars tror jag man missar att man gjort det andra
och tyvärr måste även spisen göras rent, bland det tråkigaste jag vet.
Därför det ofta ser ut som någon spytt på den. hehe

Dessutom har jag ringt lite samtal till bland annat
  • Arbetsförmedlingen för incheckning
  • Fått bekräftelse på modell för en dag i Stockholm dit jag kommer åka på onsdag
  • Bokat in tid för att ta ut kopparspiralen i slutet av mars
  • Sen även ringt och kollat om vi fått någon vigselförättare än.
Nu blir det nog lite lunch och sen ska vi väl fortsätta få det lite fint här hemma.
Eller fint och fint, beboligt räcker för mig. ;)

0 kommentarer: