Pages

onsdag, februari 08, 2012

Ringar.

Börjar bli rätt trött på allt bröllopsplanerande,
speciellt eftersom vissa saker inte alls går som jag vill.
Typ ringarna som vi lämnat in och skulle fixa till.
Tydligen så har man slutat med ett medel som heter Rodin eller liknande.
Så vitguldsringar ser numera gråa ut och det är inte det jag vill ha!

Rodinerar man ringarna så måste man kanske göra det varannat år eller så.
Jaa men om jag vill det då?? Nee men dom är ju så fina nu.
Men det tycker ju inte jag som är kunden i detta!!
Hur kan man ta fram atrapper och prata om vittguld
när det visar sig att det inte alls är vittguld i dom ringarna?
Det missleder ju mig som kund och tro att så här kommer ringen se ut.

Stenarna har än inte sats i och jag tycker den ringen är för bred.
Ja fast den är gjord så stenarna ska få plats och blabla!!!
Jaa så må så vara men när jag testade alliansringar ville jag ju ha
en ring som var minst 1 millimeter mindre.
Kanske inte låter som någon stor skillnad men det är det!

Jag blir trött, jag tror inte jag kommer bli nöjd med dessa ringar.
Det är himla tråkigt att veta att de ringar som vi ska ha
resten av våra liv är jag inte nöjd med.
Våra förlovningsringar älskade jag till utseendet när vi köpte dom,
visst var inte svensk kvalitet men jag älskade dom.

Just nu skiter jag i svensk kvalitet när det inte ser ut som jag tänkt mig. :(

0 kommentarer: